UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Polish English French German

Wycieczka seniorów

Piękna pogoda, morze i ogrom atrakcji to wszystko czekało 17 września na   prawie czterdziestoosobową grupę seniorów z: Czarnej Dąbrówki, Kóz, Kozina, Mikorowa, Unichowa i Karwna, której opiekunkami były: Anna Paul i Angelika Lejk.

Swoją przygodę rozpoczęliśmy w Muzeum Ziemi Usteckiej. Pani przewodnik opowiedziała historię Ustki, obejrzeliśmy zdjęcia i eksponaty, pokazała i omówiła także  wystawę z dawnymi  strojami kąpielowymi oraz węzłami marynarskim. Po zdobyciu  niezbędnej wiedzy wszyscy ruszyliśmy na podbój  turystycznego miasteczka.  Odwiedziliśmy  między innymi: Ustecką Syrenkę, manufakturę Krówek Usteckich. Przeszliśmy się promenadą oraz przepięknymi uliczkami domów szachulcowych. Oczywiście, nie zabrakło zakupów.

Nieco zmęczeni poszliśmy na obiad – do wyboru mieliśmy rybkę lub mięso. Po odpoczynku udaliśmy się  do Zoo Charlotta.  I tutaj czekał  nas  prawdziwy  zawrót głowy. Wodne safari i 10 wysp, a na nich m.in. ostronosy, nanadu szare, kapibary, kangury, zebry, makaki magoty i japońskie, gibony czubate.  Następnie podziwiliśmy odpoczywające zwierzęta i ptaki: żubry, wielbłądy, świnie wietnamskie, lamy, sowy śnieżne i wiele, wiele innych. Ostatnim punktem na naszej mapie atrakcji była Bajkowa Kraina. Wkraczają w świat dziecięcej literatury spotkaliśmy Czerwonego Kapturka i strasznego wilka, Królewnę Śnieżkę i siedmiu krasnoludków, Calineczkę, Kota w butach i innych. Niezwykłe postacie były wyrzeźbione, a ich domkach  można było bajkę. Oczywiście, i tutaj nie mogło zabraknąć  zwierząt: mara patagońska, króliki, papugi ararauna,  Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do domu.

Opiekun już planuje kolejny wyjazd.

Skomentuj

Pogoda w Czarnej Dąbrówce

Parse error in downloaded data

Ośrodki Wypoczynkowe

Film Promocyjny

Wypożyczalnia Rowerów

Ścieżka Rowerowa „Nad Łupawą”

Jest to doskonała i niezwykle atrakcyjna trasa wiodąca przez sołectwa: Czarna Dąbrówka, Kozy, Dęby i Jerzkowice.

Ścieżka Row. „Na Kolejowym Szlaku”

Trasa długości 27 km, bardzo bezpieczna bo biegnie dawnym nasypem kolejowym Miastko-Lębork.

Ścieżka rowerowa „Pętla kaszubska”

To szlak rowerowy w formie pętli wokół Bytowa, łączący gminy powiatu bytowskiego.

Ścieżka Row. ,,Nasypem Kolejowym"

Turysta przejeżdżający tę trasę poznaje walory krajobrazowo – przyrodnicze oraz historyczne naszego regionu.